Konzervatoř Brno jsem absolvovala v roce 1999. Od té doby jsem prošla řadou různých profesí, které se v naší umělecké branži v mnoha ohledech protínají: zkusila jsem si práci externí redaktorky Českého rozhlasu a odborných časopisů Harmonie a Hudební rozhledy, byla jsem stálou členkou Moravské filharmonie Olomouc, následně tři roky houslistkou na „volné noze“, pedagožkou hry na housle v Základních uměleckých školách v Královéhradeckém kraji, pedagožkou hry na housle na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové, produkční a PR manažerkou Filharmonie Hradec Králové, působila jsem jako členka Komise kulturní, poradního orgánu Statutárního města Hradce Králové. Patnáct koncertních sezón jsem pracovala jako manažerka a PR manažerka houslisty Pavla Šporcla, dvanáctým rokem pracuji pro Františka Kinského, majitele Nového zámku v Kostelci nad Orlicí a průvodce seriálem Modrá krev, šestým rokem jsem manažerkou a PR manažerkou talentovaného klavíristy Matyáše Nováka, a to od počátku jeho studií na AMU v Praze.
K rozhodnutí předat své zkušenosti mě inspirovala řada žádostí o spolupráci a zastupování mých kolegů a přátel, mladí talentovaní lidé, jejichž výkony i nadšení sleduji od jejich dětství i dlouhá léta zkušeností se specifickou disciplínou, kterou je právě provozování živé kultury, získávání kontaktů a příležitostí pro ty z vás, kterým má být umění nejen na základě talentu, ale především velké píle, celoživotní obživou.
Svými konzultacemi i skupinovými semináři ráda přispěju k úspěchu vašeho řemesla, kterým kultivujete a obohacujete společnost, kterým rozdáváte radost a vytváříte nezapomenutelné zážitky.
Těším se na vás.
Jana Dioszegi, mentorka
Konzultace zahrnují:
Jak založit firmu, návrhy smluv, faktur, vizitek, úvod do prezentace on-line (web, Facebook, Instagram).
Konzultace zahrnují:
Jak oslovit pořadatele, posluchače a diváky, tvorba nabídky pro pořadatele a klienty, tvorba anotace, tvorba koncertního programu, tvorba životopisu, základní promo materiály, nastavení podmínek pro realizaci mého vystoupení, jak jednat o odměně sám pro sebe.
Konzultace zahrnují:
Zadání akce do předprodeje, základ seatingu, základ propagace, jak postupovat v jednání s OSA a Intergramem, příprava a produkce akcí v místech konání, jak přivést posluchače a diváky do hlediště, dobré investice X minimalizace nákladů.
Konzultace zahrnují:
Jak dostat informace k posluchačům a divákům, jak se dostat do povědomí a stát se známou osobností, jak komunikovat s médii, jak napsat tiskovou zprávu, podrobnější zaměření na prezentaci na sociálních sítích, investice do kvalitních promo materiálů.
Konzultace zahrnují:
Individuální zaměření na vystupování na pódiu, v médiích, v prostředí kolegů i konkurence, při jednáních, na společenských akcích, konzultace v oblasti rétoriky, odívání a společenského chování (s následným dopadem na prezentaci v on-line prostoru).
Konzultace zahrnují:
Poradenství při tvorbě webových stránek, tvorba webových stránek s doporučeným nebo Vámi vybraným webmasterem a grafikem, revize stávajících stránek.
Studenti SŠ a VŠ s uměleckým zaměřením
1 000 Kč / 60 minut
Ostatní zájemci
2 000 Kč / 60 minut
Skupiny a semináře
ceny dle individuálních jednání
Rozsah konzultace
1 konzultace = 60 minut
Výhodné balíčky
5 lekcí - ušetříte 10 %
10 lekcí - ušetříte 15 %
Platební podmínky
bankovním převodem na základě vystavené faktury
Ke Stavu 285/4
Hradec Králové - Slatina
500 03
IČO: 70588627